تعمیر مبل44361320
رویه کوبی و تعمیر مبل با قیمت مناسب در تهران

صندلی راک

اگر عادت دارید زمانی را برای مطالعه، گوش دادن به موسیقی و تماشای تلویزیون و ... صرف کنید، نشستن بر روی یک صندلی راحت و آرامشبخش میتواند لذت آن را دو چندان کند.

صندلی راک چیست؟

صندلی های راک یا گهواره ای ( Rocking Chair )، صندلی هایی هستند که بر روی دو پایه خمیده نصب شده اند. نامگذاری این صندلی به این علت است که هنگامی که شما بر روی آن مینشینید، راکر های آن ( پایه های خمیده صندلی ) به عقب و جلو حرکت میکنند. این حرکت تا زمانی که صندلی در مرکز ثقل شما به تعادل برسد، ادامه دارد و سپس شما در وضعیت بدنی راحتی قرار میگیرید.

تاریخچه اختراع این صندلی مشخص نیست. برخی بنجامین فرانکلین بنیانگذار ایالت متحده آمریکا میدانند برخی مورخان استناد میکنند که صندلی راک در زمان کودکی او نیز وجود داشته است.

به هر حال صندلی راک همانند گهواره کودک، به دلیل حرکت ملایم و آرامش بخش، مدت هاست که مورد استفاده قرار میگیرد و محبوبیت فراوانی دارد.

امروزه صندلی های راک در طرح های مختلفی از جنس فلز و چوب ساخته میشود، که میتوانید آن را متناسب با دکوراسیون منزل، اتاق یا محیط بیرون انتخاب نمایید.

چند نکته که هنگام خرید صندلی راک باید به آن توجه داشته باشید:

  • چوب مورد استفاده در این صندلی باید استحکام خوبی داشته باشند، مانند چوب های گردو و راش.
  • اتصالات و مقاومت های قسمت های مختلف صندلی را بررسی نمایید.
  • بر روی صندلی بشینید و آن را امتحان کنید. هنگام نشستن و عقب، جلو رفتن صندلی نباید ترس و اظطراب داشته باشید و باید کاملا احساس راحتی کنید.

برچسب ها :

صندلی راکصندلی گهواره ایصندلی راک چیستبهترین چوب برای صندلی راک

چیدمان و دکوراسیون مبلمانهزینه تعمیر مبل

کارگاه رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین - شمال ، غرب و شمال غرب تهران

تلفن تعمیر مبل - کلیک نمایید