تعمیر مبل44361320
رویه کوبی و تعمیر مبل با قیمت مناسب در تهران

هزینه تعمیر مبل

یکی از پرسشهای بسیار رایج در زمینه خدمات رویه کوبی و تعمیر مبل هزینه آن است. حتی قبل از اینکه کارشناسان و استادکاران تصویر مبل را دیده باشند بسیاری از مشتریان مشتاق شنیدن هزینه تعمیر مبلمان خود هستند. کمی عجیب است ولی واقعیت دارد.

قبل از هر چیز باید بدانیم که هزینه هر خدماتی به عوامل متعددی بستگی دارد و هزینه تعمیر مبل نیز از این قاعده مستثنی نیست!

برآورد هزینه تعمیر مبل کار ساده ای نیست و حتی از طریق دریافت تصاویر ( که توسط این کارگاه انجام میشود ) چندان دقیق و کارشناسی شده نیست چرا که بسیاری از معایب مبل در تصاویر پنهان میماند و یا برعکس برخی از معایت برجسته و پر رنگ میشود.

بنابراین برای برآورد دقیق هزینه تعمیر مبل نیاز به مشاهده حضوری و نزدیک از مبلمان ضروری است.

هزینه تعمیر مبل به چه عواملی بستگی دارد؟

مبل مورد نظر چند نفره است؟

تفاوت زیادی بین هزینه تعمیر مبل نیم ست، 7 نفره یا یک سرویس کامل با میز ناهار خوری است و این کاملا طبیعی است چرا که مقدار اجناس بکار رفته و همینطور زمان مورد نیاز برای تعمیر هر یک کاملا متفاوت است.

مدل مبل شما چیست؟

برخی از مدلهای مبلمان دارای ظرافت های خاصی هستند که مرمت و بازسازی آنها نیازمند دقت و زمان بیشتری میباشد. به عنوان مثال برخی از انواع مبلمان دارای الگوهای برش ( پارچه مبلی ) خاصی هستند که کار را در زمان دوخت و دوز و تهیه الگوی نهایی سخت و زمانبر میکند. البته این موضوع بیشتر در مبلمان راحتی صادق است تا استیل

آیا کلاف مبل سالم است؟

کلاف یا اسکلت مبل در صورتیکه آسیبهای جدی مثل شکستگی داشته باشد نیازمند تعمیرات اساسی است که زمان زیادی را میطلبد پس یکی از عوامل موثر در برآورد هزینه تعمیرات مبل میزان فرسودگی آن است.

آیا مبل شما به رنگ کاری نیاز دارد؟

رنگ کاری مبل هزینه ای کاملا جداگانه از تعمیر مبل دارد. بسته به نوع رنگ یا طلا کاری متفاوت است و همینطور در زمان نهایی تحویل کار تاثیر زیادی دارد.

مواد اولیه و کیفیت کار

طبیعی است که هرچه کیفیت متریال مورد استفاده در مبل بهتر باشد هزینه نهایی تعمیر مبل بیشتر خواهد بود بخصوص در حال حاضر که هر روز قیمت اجناس گرانتر از قبل میشود. شاید باور این مسئله سخت باشد که قیمت ورق های فوم و اسفنج این هفته با هفته قبل تفاوت زیادی دارد. چشب، سوزن استپ، پنبه، کرک و همه و همه روز به روز گرانتر میشود. استفاده از مواد اولیه نامرغوب هم که در نهایت باعث نارضایتی مشتری خواهد شد. چاره چیست ؟ در این مورد در انتهای مطلب توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد.

حمل و نقل و باربری

حمل و باربری مبلمان بخشی از هزینه تعمیر مبل را شامل میشود که متاسفانه روز به روز این هزینه بیشتر و بیشتر میشود. اگرچه در بسیاری از کارگاه های تعمیرات مبل مانند مبل آرمین بابت باربری و حمل و نقل مبلغی را به هزینه نهایی اضافه نمیکنند و این مسئله خود یک تخفیف ویژه برای مشتریان است. به هر حال این مورد را نیز نباید نادیده گرفت.

پارچه مبلی و هزینه تعمیر مبلمان

خوشبختانه ( از نظر ما ) انتخاب و هزینه پارچه مبلی بر عهده مشتری است. طبیعتا پارچه های مرغوب و درجه یک قیمت بالاتری نسبت به سایرین دارد و این مورد از هزینه تعمیر مبل کاملا بر عهده شما مشتریان گرامی است !

هرچه پارچه گرانتر و متراژ بالاتری داشته باشد هزینه تعمیر مبل بیشتر خواهد بود

چگونه برآورد مناسبی از هزینه تعمیر مبل داشته باشیم؟

لازم به توضیح است که انچه بیان شد صرفا جهت روشنگری مخاطبین عزیز است و احتمالا مطالب بالا کمک زیادی به برآورد حتی تقریبی هزینه تعمیرات مبل نکرده باشد. اما در ادامه میخواهیم به شما بگوییم که چگونه میتوانید براورد منطقی از هزینه تعمیرات مبل داشته باشید. مراحل زیر راهنمای خوبی برای این مسئله است

1- با چند کارگاه تعمیر مبل تماس بگیرید و از آنها بخواهید که برآورد خود را اعلام کنند ( از روی تصاویر یا از طریق اعزام کارشناس )

2- قیمتهای خیلی بالا و خیلی کم را از نادیده بگیرید ( قیمتهای خیلی بالا احتمالا بخاطر مسائلی غیر از مسائل فنی است و قیمتهای پایین یعنی استفاده از مواد بی کیفیت در تعمیر مبل شما ). به این ترتیب براورد نسبتا خوبی بدست خواهید آورد.

3- چانه زنی یکی از روش های کاهش هزینه هاست. امتحان کنید !

4- بصورت آنلاین یا حضوری قیمت پارچه مورد نظر خود را بیابید و در متراژ مورد نیاز ضرب کنید( متراژ پارچه مبلی مورد نیاز )

اگر مراحل فوق را پیگیری کنید میتوانید مطمئن باشید که هزینه مناسبی برای یک کار با کیفیت پرداخت کرده اید.

تعمیرات مبل آرمین

پیروز باشید

برچسب ها :

هزینه تعمیر مبلقیمت تعمیر مبلهزینه تعمیر مبل چقدر استتعمیر مبل ارزانتعمیرات مبل ارزانهزینه تعمیر مبل استیلهزینه تعمیر مبل راحتی

صندلی راکآیا تعمیر مبل به صرفه است؟

کارگاه رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین - شمال ، غرب و شمال غرب تهران

تلفن تعمیر مبل - کلیک نمایید